Ковельський медичний коледж

Каталог статей

Головна » Статті » Цікаві статті

Засідання регіонального методичного об’єднання викладачів природничо-наукових дисциплін

20 листопада 2019 року на базі КВНЗ «Ковельський медичний коледж» відбулося засідання регіонального методичного об’єднання викладачів природничо-наукових дисциплін. Тема: «Інноваційні форми навчання як засіб розвитку пізнавальної активності студентів при викладанні дисциплін циклу».
З доповідями виступили Царик О.К., голова циклової комісії природничо-наукових дисциплін, викладач латинської мови, Мельник В.І., викладач патоморфології та патофізіології, Михалик І.П., викладач медичної біології, Хвіц Л.М., викладач анатомії, Біднюк А.С, викладач фізіології.


Всі вони наголошували на тому, що ефективність навчання в сучасній вищій школі залежить від уміння викладача обрати метод чи прийом навчання в конкретних умовах для кожного заняття, застосувати оптимальні педагогічні технології, які б проектували кінцеві якості особистості студента. Адже сучасний викладач – це людина з високим ступенем соціальної активності і громадської відповідальності за якість та результативність власної роботи, якій притаманні професіоналізм, висока методична підготовка. Михалик І.П., розкриваючи зміст сучасних підходів до формування та розвитку знань студентів, вважає, що новітні технології на заняттях медичної біології – це результат творчого пошуку викладачем оригінальних, нестандартних рішень різноманітних педагогічних проблем, який оптимізує досягнення її мети.

Біднюк А.С., Мельник В.І., вказали на те, що завдяки інноваційним технологіям в системі особистісно орієнтованого навчання з’являються нові можливості представлення та опрацювання традиційної інформації новими способами, нові методи вирішення проблем, нові підходи організації й шляхи здобуття знань.
Хвіц Л.М., Царик О.К., показали переваги інтерактивного навчання як новітнього підходу до організації навчального процесу на заняттях. Відмітили, що саме інтерактивні технології дозволять забезпечити глибину вивчення змісту матеріалу, стимулювати процес пізнання, а викладачу отримати можливість диференційованого підходу до студентів.


Досвідом поділилися і колеги з Луцького базового медичного та Ківерцівського медичного коледжів. Всі були одностайні в тому, що сучасний викладач в сьогоднішніх умовах має вільно володіти не тільки власним предметом, а й основними навичками залучення інноваційних технологій у процес здобуття освіти.

Категорія: Цікаві статті | Додав: Life (09.12.2019)
Переглядів: 498 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Анализ сайта on line